luni, 21 ianuarie 2008

Spune profesoara si trage apa ...

Declar de la inceput ca titlul nu vizeaza toate profesoarele, ci doar pe cea cu care am eu treaba (cititi mai jos).

Azi am descoperit adevarata dovada, cum ca oamenii o iau razna in spital. Am sa va povestesc o intamplare (intamplata:)) ) de azi de la scoala.

Ora de geografie. Profesoara nu venise la ore de o luna pentru ca fusese in spital, etc, etc. Vine azi in pauza si ne anunta: "Dati test ora asta".
Hai nu ma-nebuni!!!

Bineinteles ca la ora am inceput toti sa ne ambalam, pentru ca profa zicea ca ne-a anuntat inainte sa plece ca dam test cand ne mai intalnim. Buuuunnnn ...

1) nu ne-a anuntat pentru ca sigur nu as fi uitat pentru ca dau bacul din geografie
2) de unde mama dracului sa stiu eu cand vine ea din spital?

Ok. Toate bune si frumoase.

Profa spune: "Puneti caietele in banca! Sa nu mai vad pe banca decat foaia!" (m-am gandit putin daca pixul pot sa-l las).
Am pus toti caietele in banca. Colegii erau nervosi pentru ca ne da test asa aiurea, dar asta este. Au inceput unii sa spuna unele lucruri (pe care nu le voi relata acum pentru ca nu aici vreau sa ajung), iar la manifestarile colegilor eu "mi-am permis" sa rad. Si clar ca "biciclista" pe mine m-a observat si citez: "Ce razi ca nesimtita?" eu:"Rad pentru ca pot!".

Vreo 20 de minute am stat si ne-am uitat unii la altii pentru ca profesoara nu era capabila sa faca liniste in clasa, chiar daca are cateva milioane de ani vechime in invatamant (nu se prea vede pentru ca o persoana cu atata vechime ar trebui sa stie sa tina copii sub papuc), si spune intr-un moment de sclipire: "In loc sa faceti galagia asta, mai bine v-ati fi repetat de la inceputul orei."; si atunci mi-a picat fisa si i-am spus: "Dar nu ati spus la inceput sa bagam caietele in banca?"?!? Era "FAZAN" deja profa.

Dam testul. Bun. Am scris din amintirile din clasa a 8-a pentru ca "doamna" asta atata ne-a predat ca trebuie sa-mi amintesc din ce mi-a fost predat in generala (de o adevarata profesoara ... din toate punctele de vedere).

Si o ultima faza, nu cu mine in prim-plan de asta data, ci cu o colega, sa-i spunem Ana :)) ca asa-i spunem de obicei; Ana care dupa ce unii au dat lucrarea, altii mai scriau se ridica si incepe sa culeaga de la cei de pe randul ei raspunsurile. Iar "doamna" profesoara (cica) si-a dat seama intr-un tarziu ce face domnisoara cu papuci :)) si spune inteligent: "Nu ti-e rusine fetito`? Te plimbi cu extemporalul in mana!".

Am o singura intrebare: cu extemporalul unde (pus) ar vrea sa se plimbe daca nu in mana?

Astea fiind zise, eu zic ca am avut o zi foarte activa si amuzanta in acelasi timp. Sa vedem ce imi rezerva viitorul.

Niciun comentariu: