vineri, 16 mai 2008

Gata cu atestatul ...

Marti, 13.05.2008, o zi cu mult noroc pentru mine si pentru colegii mei. Am sustinut examenul pentru obtinerea atestatul in informatica, si culmea l-am si luat cu nota 10.

Dupa luni de munca (nu exagerez, dar nu va ganditi ca am muncit 24/24, 7/7), dupa mult stres si nervi ca nu-mi ieseau cateva functii, am sustinut in sfarsit acest prim examen din ciclul care va urma pentru mine si pentru toti elevii de cls a XII-a.

Fostii colegi cu un an mai mari decat noi, ne-au informat ca nu avem de ce sa ne facem atatea griji, nu merita tot stresul pentru acest examen, dar nu am crezut nicio clipa ca va fi atat de lejer.

Cei mai mici care nu doresc sa sustina acest examen, le spun clar ca sunt niste fraieri daca nu incearca.

1) Nu ai mare lucru de pierdut daca nu iei atestatul.
2) Merita sa incerci atat timp cat nu te influenteaza major pe viitor.
3) Ai o senzatie nemaipomenita atunci cand iti afli nota.


Sper sincer ca si la bacalaureat sa fie acelasi final fericit ca si finalul examenului de atestat.

Niciun comentariu: