joi, 11 septembrie 2008

A doua etapa ...

Azi mi-am inceput ziua prin vizita la avocat, care mi-a intocmit actele necesare pentru depunerea lor la Camera de Comert.

Apoi am mai facut un popas la cei de la care inchiriez spatiul, pentru a-mi da C.F.-ul (cartea funciara), schita spatiului si nu in ultimul rand cheile magazinului.
Ultima oprire pe ziua de azi a fost la banca (dupa ce le-am luat pe toate la rand pentru a cerceta facilitatile fiecareia), pentru a-mi deschide un cont si pentru a depune 200 ron (necesari pentru inceput). Am ales Banc Post.

Am inteles ca maine urmeaza sa merg la Camera de Comert, sa depun actele, iar in decurs de aproximativ o saptamana, voi avea autorizatia firmei. (datorita autorizatiei, avand C.U.I.-ul, urmeaza sa-mi fac stampila si sa-mi cumpar casa de marcat + diferite facturi si alte cele necesare).

Urmeaza ...

Niciun comentariu: