miercuri, 26 noiembrie 2008

De Revelion ...

Astazi am fost la Padurea-Neagra impreuna cu cativa prietenii pentru a ne interesa de o cabana pentru Revelion.

Am batut in lung si-n lat localitatea, am mers la un hotel, dar toate camerele erau rezervate (la pretul ala ma gandeam si eu ca toate locurile s-au ocupat ... 40 RON / camera).
Am ajuns la o cabana "Iedera" care se da in chirie toata, fiind locuri pentru 44 de persoane, la pretul de 3 000 euro.
Mie nu mi se pare mult 70 euro / persoana pentru 5 zile cazarea. Problema este ca nu cred ca ne adunam 40 de persoane, ca decat sa aducem lume doar ca sa implinim numarul, iar apoi sa ne certam ca chiorii pentru ca ajungem la concluzia sinistra ca nu ne suportam, mai bine stau acasa.

Sunt foarte curioasa cum o sa-mi petrec Revelionul 2008 - 2009. Pentru mine putin conteaza locatia. Importanta e compania.

Om trai si-om vedea!!!

Niciun comentariu: