miercuri, 26 noiembrie 2008

Despre el ...

Hmm ... in aces post am sa-l descriu pe cel mai bun prieten al meu. Numele lui e ******* ***** ****** ... hai care ghiceste? :>

Am auzit in spate Hodisan Ionut Cosmin. Bravo ... ai un os. :))

Nu incep prin descrierea fizica, si toate aburelile astea, pentru ca n-am chef si nici imaginatie sa-l descriu. Important este faptul ca atrage femeile mai ceva decat un magnet.

Este un baiat foarte linistit. Nu bea, nu fumeaza, nu se da la fete pe unde apuca, nu se ia la bataie, nu bea Busuioaca de Bohotin (stiu ca am mai scris ca nu bea, dar am precizat ce nu bea) ... (offf ... incep sa ma enervez ca ma repet ca un copil de clasa I).

Am fost colega de liceu cu el (toti cei 4 ani), insa ... incredibil dar adevarat, in primii doi ani nu-l suportam. Era genul de baiat smecheras abia scos la lumina. Insa prin clasa a 11-a am inceput sa mai vorbim, iar de un an aproape mereu unde-i unu e si celalalt :)).

Unii handicapati au intrat la banuieli cum ca suntem impreuna, si incep sa imprastie zvonul ca niste fraieri ce sunt, dar cine a avut onoarea (da-ma draq` ca-s modesta) sa ne cunoasca stie ce fel de relatie este intre noi.

In fine ... trecem peste asta (vorba cuiva)

Hodis, caci asa-i spun, e un prieten adevarat. M-a anuntat din timp:
"Daca ai probleme, nu-ti face griji cat sunt in preajma. Fug si eu cu tine!"
In concluzie, e un baiat adevarat orice ar spune alte persoane ...

p.s. : votati tot ce prindeti cand vedeti numele HODISAN NICOLAE.

Niciun comentariu: