joi, 14 mai 2009

Vanzatoarea pacii ...

Acum imi dau seama cat de bubuita sunt, pentru ca eu nici acum nu stiu 'denumirea' noilor bani, de cand s-au taiat cele patru 0 (zerouri).

Si acum sa trec la subiect (are legatura ceea ce am scris mai sus cu ce urmeaza sa citesti).

M-am dus acum doua zile la alimentara din spatele magazinului meu pentru a cumpara tigari pentru mine si maica-mea. Ajung la casa, in fata mea era o fetita de vreo 6, 7 ani cu o punga de nu mai stiu exact ce (ceva chipsuri) in mana stanga si cu banii in mana dreapta, gata gata sa plateasca. Imputita de la casa, ca altfel n-o pot numi, ii spune micutei "du-te acasa si mai adu bani pentru ca-ti lipsesc 40 de bani". In momentul ala m-am gandit cat naiba sunt 40 de bani in banii vechi (eu aveam la mine 16 lei - banii noi :)) ) cu intentia de a-i da eu restul banilor. Apoi m-am gandit ... bah ... daca-s 40 000 vechi si nu-mi ajung banii ... ma fac de cacao. Pana sa ma dezmeticesc eu micuta si-a luat suparata punga de chipsuri, a pus-o la loc si a plecat dezamagita.

Acum vreau sa ma iau de vaca aia baltata care sta toata ziua cu fundu` pe scaun, si uita sa-ti dea restul marunt, sau iti da guma, bomboane, etc. Cum sa-i faci asa ceva unui biet copil, tu, care in fiecare zi primesti o groaza de maruntis.

Scorpie imputita!!!

Niciun comentariu: