marți, 5 mai 2009

I`m back ...

Am revenit dupa o scurta absenta din viata blog`ului, cu forte proaspete.

Ce-am facut in acest timp?
Mai nimic interesant ... in sensul ca nu am facut nimic remarcabil. Aceleasi iesiri in oras / din oras, am fost la iarba verde la Varciorog si Fughiu, am stat pe afara cu fratii [ :)) ], etc.
Am fost de inviere in Tilecus (de acolo este Dara), ne-am ars cu lumanarile, am ras ... am profitat de faptul ca nu ne cunostea nimeni si am oferit un mini show pe cinste.

Pe la facultate n-am mai fost, avand in vedere faptul ca am avut vacanta prelungita, de trei saptamani.

In schimb ... am fost ieri la faculta si degeaba. Trebuia sa am seminar de economie si de turism, dar am stat vreo jumatate de ora cu profa de economie, a facut prezenta si am mers acasa. Asa patesc mereu; cand ma duc si eu pe la faculta sa-mi fac prezente, atunci nu se fac cursuri/seminarii. Am aflat ca in 8 iunie incepe sesiunea ... so what?!?

Am sa revin in viitorul apropiat cu articole coapte.

p.s.: am sa scriu si pe blog`ul afacerii mele despre noile articole oferite spre comercializare

Niciun comentariu: