marți, 17 martie 2009

Mihaela Radulescu ... cretinul de Stoian ...

Nu pricep un singur lucru: ce mama dracului are toata lumea cu Mihaela Radulescu? Pana sa apara circul asta in presa toata lumea o pupa in fund si era de acord cu tot ce face, dar acum cand a inceput (imbecilul) fostul ei sot sa-si spele rufele-n public toti o acuza.

Ce-aveti fratilor cu ea daca se iubeste cu unul mai tanar (si Iri se 'iubeste' cu mimoza aia)?
Ce va freaca pe voi grija daca sta in garsoniera sau in Casa Poporului?

Pe cuvant daca inteleg ceva din toate prostiile astea. Eu in continuare am s-o respect si n-am s-o judec dupa problemele personale. Pe plan profesional nu cred ca indrazneste careva sa comenteze ceva.

Si ca sa fac trecere la urmatorul subiect ... probabil Mircea Stoian ar putea spune ca M. Radulescu nu e o persoana de televiziune profi. Ma astept la orice din partea batranului.
Bine a spus persoana care a trimis mesajul "mi-e scarba de batran".
Am mai scris un articol despre Stoian, dar simt nevoia sa-l mai readuc o data in discutie. Am observat din emisiunile lui Capatos ca batranul are o mare invidie pe actorii tineri care au reusit sa se faca apreciati prin calitatile sale. Dau un exemplu clar: Costin Marculescu.
Are libidinosul asta batran o oftica pe aceasta persoana de sta mata-n coada. Mereu incearca sa-l intepe cu cate o replica (de prost gust ... e adevarat, dar atat il duce capu ala gol), sa-l faca intr-un oarecare fel de ras ... dar nu-i iese.

Asadar ... Stoian va ramane intotdeauna pentru mine si sunt convinsa ca pentru multe persoane:

1. un libidinos
2. un produs al OTV-ului
3. un actor ratat
4. o maimuta coprezentatoare
5. un ziarist de tot cacatu`.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Un parvenit care se baga in seama ca o musca in ...