luni, 9 martie 2009

Ce-am facut ...

La multi ani veveritelor de 8 Martie!!!

In ultima vreme n-am mai avut timp nici sa respir. Zilele mele decurgeau intr-un stil haotic, dar placut:
- dimineata - facultate
- de la facultate acasa sau la magazin
- seara ieseam la colindat orasul (si nu numai)

N-am mai avut cand sa scriu pe blog, insa acum am prins o fereastra (intre venitul de la facultate, apoi magazin si somnul care urmeaza sa-l execut in curand).

Asadar, am un nerv care nu ma lasa pana nu-l descarc aici.

Zilele trecute cautam pe net furnizori pentru marfa; am adunat numere de telefon de la diferite firme si incepeam sa sun. La un moment dat am dat de un domn Osan Mircea, care se dadea mare si rotund la telefon ca-mi trimite o oferta cu preturi / produse pe mail in ziua respectiva. Astept eu toata ziua mail-ul, verific si noaptea, nimic. Il resun dupa vreo trei zile si-i spun sa-mi trimita oferta pentru ca sunt interesata de o eventuala colaborare. Imi spune misteru` la ora 14:30 cat era ceasul cand l-am sunat ca la ora 15:00 el personal imi trimite mail-ul.

Aham ... vraja marii e in floare.

Nici acum dupa o saptamana nu mi-a trimis oferta. Stau si ma gandesc cum pot fi atat de cretini unii oameni?!? Nu era si spre binele lor? Aveau vanzare, isi creeau un client care trebuie satisfacut pe deplin pentru a continua colaborarea. Parere mea.

In fine ... in rest toate bune si frumoase.

Ieri am castigat la loto. Visasem joi spre vineri noaptea ca eram in fata unui tv si urmaream extragerea si am retinut numerele. Din pacate am nimerit doar patru numere ... asa ca acum ma duc sa-mi iau somniferele si ma pun sa dorm pentru ca saptamana viitoare sa nimeresc toate cele sase numere. :))

Niciun comentariu: