joi, 12 martie 2009

In sfarsit ...

De mult am asteptat primavara in Oradea.
Mi-am schimbat pe bune starea de spirit, toate lucrurile par sa reintre in normal incetul cu incetul.

Astept sa se mai incalzeasca putin si sa retraiesc perioada de anul trecut, in care stateam pe afara cu prietenii pana noaptea tarziu, si atunci mergeam acasa cand ne enervau prea tare tantarii si celalate insecte care se adunau la lumina pe timp de noapte.

Tin minte ca in 2007 uram sa stau la un suc pe terasa de teama sa nu ma prinda careva cunoscut ca fumez. Dar am rezolvat repede aceasta problema spunandu-le alor mei ca m-am apucat de fumat (bineinteles ca a doua zi stia tot neamu`).

Asadar ... in caldurile de anul acesta voi sta linistita pe terasa savurandu-mi licoarea magica. :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

La Iasi azi a nins ca in povesti nici nu spuneai ca esti in luna lu Martisor:))