sâmbătă, 13 iunie 2009

Telefon = sapun !!! ...

Da! Asta e noua afacere!
Iti dai telefonul + 10 lei si primesti un sapun plus o husa.

Uite cum sta treaba:
ieri veneam de la un suc, si in decebal in fata unei banci (comerciale) ne opreste pe mine si pe un prieten un baiat, bronzat si ne intreaba daca nu vrem un telefon N96. Prietenul fiind interesat intra in vorba cu baiatul si se intereseaza de telefon, daca nu e chinezesc, etc.
La un momentat spune baiatul panicat si foarte grabit: "frate ... il vrei sau nu? nu ma cunosti nu te cunosc ... imi dai telefonul tau in schimb si cati bani ai la tine si-ti dau n 96`le". Dupa un moment de gandire asta sare "hai frate ca-i politia pe aici, n-am timp sa stau la vorbe ca-i ciordit telefonul". In momentul asta prietenul meu isi scoate cartela din telefon, face schimb, ii da si banii si plecam spre blocul meu.
Cand ajungem in scara apucam sa desfacem husa bine legata cu cateva noduri sanatoase si observam ca in husa era un sapun. :))) Incepe prietenul meu sa fuga dupa flacau, dar culege-l de unde nu-i!

Interesanta miscare a facut, ca ne-a bagat sub radical pe mine si pe mister H. sa-i spunem, cu toata inteligenta noastra.
Eu am venit cu ideea sa sunam la politie, dar el nu ca batman batman ... ca se mai intalneste cu baiatul asta prin oras si-l pune sa-i dea tot ce are la el sau suna politia.

Asadar, care vrea sa faca afaceri cu telefoane anuntati-ma!

un telefon = un sapun
un calculator = un gel de dus
un laptop = gel de dus + sapun

E careva interesat? :))

Niciun comentariu: