duminică, 5 iulie 2009

Ce s-a mai intamplat ...

Am terminat primul an de studentie ... fara restante!!!
Incredibil dar adevarat, am trecut la toate materiile (mai trebuie sa aflu notele la inca doua materii, dar sunt 100% sigura ca iau note de trecere), chiar daca mi-a fost frica la biofizica si biochimie ... dar iata ca sunt fata descurcareata si am terminat cu bine.

Adina a aflat nota finala de la bac, cu care ma mandresc si eu 9.50.

Astea sunt vestile bune ... dar din pacate orice veste buna e insotita de una proasta.
Bunica lui Hodisan a plecat dintre noi. :( Am fost ieri si alaltaieri in Sacadat, impreuna cu prietenii, sa-i fim alaturi in aceste momente grele. Azi are loc inmormantarea, insa mi-am cerut scuzele de rigoare deoarece nu-mi place sa asist la inmormantari. Inclusiv la inmormantarea strabunicii mele am stat in casa. Nu-mi place sa vad persoana moarta, prefer sa mi-o amintesc vie, plina de viata ... sa ramana in mintea mea asa cum o stiam mereu.

Niciun comentariu: