duminică, 5 iulie 2009

Batran tampit ...

Am vrut sa scriu faza care urmeaza s-o povestesc in randurile ce urmeaza, de vrei trei saptamani (de cand s-a intamplat), insa n-am apucat; ba invatam, ba eram prin oras, pe afara ... dar acum am prins momentul.

Asadar ... ies din apartament si ma indrept spre lift (mergeam in oras). Vad ca butonul este "inrosit" semn ca cineva fie se afla in lift, fie tine usa liftului deschisa. Astept pentru ca auzeam voci pe scara si ma gandeam ca o sa urce/coboare in curand. La un moment dat butonul rosu se stinge, semn ca pot chema liftul. Apas ... vine liftul ... cobor ... si jos un mos (vecin) ma asteapta in crize.

- Domnisoara ... de ce tot apesi butonul non stop?!? Nu vezi ca vreau sa urc?
- Ma scuzati, dar nu mai era rosu, si am auzit ca tot vorbiti cu cineva ...
- Cum iti permiti?!?
- Ce-mi permit?
- Cum comentezi cu mine?
- Dar cine sunteti totusi? Dumnezeu sau neam cu mine? Nu va turati la mine pentru ca nu sunt cu nimic de vina.

Si am plecat ... inainte sa-i strang capul cu usa liftului ... de-mi masuram tensiunea exploda aparatul ... batranu` dracului! Face gura cu mine cand el e vinovat.

Niciun comentariu: