duminică, 18 octombrie 2009

Balul bobocilor ...

Sunt scarbita de-a dreptul de lumea care ne inconjoara!!! Spun asta pentru ca vineri am fost la balul bobocilor al liceului Pedagogic. Am mers sa vedem si noi (pensionarii :)) ) cum se mai distreaza bobocii in ziua de azi ...

Am intrat in discoteca si ma gandeam daca am ajuns prea devreme (cu toate ca ne-am dus pe la ora 23) pentru ca era foarte putina lume, amintindu-mi ca atunci cand eram eu in liceu (spun asta de parca ar fi trecut 1000 de ani) era plina discoteca, nu aveai loc sa faci stanga - dreapta pe acolo.

Lucrul care m-a scos din sarite la maxim a fost momentul in care s-au bagat manele, toti cei prezenti au inceput sa cante cuvant cu, cuvant versurile, iar in momentul ala ma gandeam ca daca-l pun pe vreun chistoc de acolo sa-mi spuna trei titluri de poezii ale lui Eminescu, s-ar fi uitat crucis la mine si mi-ar fi spus ca-mi poate recita ca pe o rugaciune ultimul album al lui Guta.

Trist dar adevarat !!!

Niciun comentariu: