vineri, 23 octombrie 2009

Profesoreeeeeeee ...

Sa lamurim de la inceput; eu am atestat in informatica, iar la facultate acum in anul II fac informatica. Dupa cum stiam, mi se recunoaste atestatul, drept urmare nu mai trebuie sa merg la cursuri/seminarii, si la examen primesc nota de pe atestat.

Bun! Acum doua zile a fost o colega la domnul profesor sa-i prezinte atestatul la care individul a spus: "Faceti ce vreti ... nu veniti la cursuri si seminarii pentru ca oricum ce ati facut voi 4 ani in liceu, fac eu intr-un semestru!"

Hai sa mori tu!?!

Sa-mi fie cu iertare, dar acest profesor e cam dus cu satelitu`. Cum mama dracului are tupeu sa spuna asa ceva, cand eu in liceu faceam 10 ore de informatica pe saptamana, si faceam ceva serios, nu ce m-a pus profesoara de seminar sa fac (o scrisoare de intentie, un cv, si a spus ca ne va invata ea sa facem mai incolo legatura intre scrisoare si cv, adica hyperlink ... dooohhh ... am facut lucrurile astea intr-un minut).

Asa ca domn` profesor ... ciocu` mic ca noi suntem la putere!!!

Niciun comentariu: