sâmbătă, 6 februarie 2010

Un indemn lipsit de logica …

Dupa un indemn putin nebun, o idee absenta la orice om cu toti pitici pe creier... Am acceptat-o si pe aceasta...
Sa scriu despre Iulia... Greu... Foarte greu sa scrii despre nebuna... Desigur ca toti sunteti destul de intregi la cap incat sa intelegeti ironia din aceasta fraza...
Luand in serios indicatiile " bah tu vezi ce scrii acolo ... sa scrii sincer ca altfel te f** la cap toata viata", desigur ca am sa mint in tot ce scriu aici, haha, no way! Si sa imi faca asta toata viata? No fuking way...

So... Dear July prepare yourself, here I come...

Iulia este o persoana al dracului de sincera si scuzati expresia, dar daca vi s-ar intampla ca la o saptamana/doua de cand stai si discuti cu un om mai mult decat "ceau,ceau" si sa iti spuna sincer ca "eu spuneam ca esti lezbi" si ca "sigur nu esti? "... e destul de dureros.
Asa, in acelasi timp din punctul de vedere al exteriorizarii, e total opusul meu- eu fiind foarte pupacioasa, ea deloc... spunand acest lucru vreau sa ajung la prima mica betie organizata, o daaa! Sa vedeti acolo pupici si imbratisari...
Pe langa asta are un aer fermecator de a-ti pisa la nesfarsit rabdarea, daca e constienta si ii spui ca nu iti convine ceva, desigur o sa faca sau o sa iti spuna exact ceea ce nu iti convine- pana in momentul in care o sa te obisnuiesti cu ideea ca nu ai ce face decat sa fi indiferenta cu subiectul respectiv...

Pe langa toate astea e adorabila cand imi zice sa tac, cand ma prinde de nas, cand ma face sa stranut si cand explica la toata lumea ca fac treburi murdare pe bonuri...
Hee si mai este ceva, e cea mai mare moara stricata cand se enerveaza...

Will be continued...
Cu drag,
Bebe

Niciun comentariu: