duminică, 21 martie 2010

July you're the best...so fuck the rest!

Deci sa incep cu inceputul..Iulia este o persoana pe care eu unul o admir foarte mult deoarece are un simt al umorului foarte dezolvat, este o persoana extroveritata cu un caracter puternic deci, are PERSONALITATE (ceea ce multi nu au:)). Desi nu prea am intrat asa in contact de foarte mult timp, am putut sa-mi dau seama de toate lucrurile astea, si imi pare rau ca ne cunosteam de 2 ani aproape si abia acuma am intrat asa in 'branza' :))..adica sa vorbim, sa glumim..sa ne facem capul calendar unul la altul :))...deci 2 ani aproape s-au dus, dar nu-i bai au mai ramas inca 2 ani si o sa-i recuperam si pe aia pierduti! Deci in concluzie Iulia e una dintre persoanele pe care eu le admir foarte mult! Sper sa ajunga in viitor o mare actrita, pentru ca e foarte talentata! Te-am pupat si ne vedem maine la faculta la o portie de ras..:))

Niciun comentariu: