duminică, 21 martie 2010

El ...

Da ... el e Raul, colegul meu de facultate cu care am intrat in vorba de putin timp (de parca n-am fii avut timp de 2 ani de cand suntem studenti, deci colegi).

Dupa cum a spus si el, impreuna facem echipa perfecta a rasului isteric ... amandoi am ajuns la concluzia ca mergem la facultate doar de dragul pauzelor, sa stam la o tigara si sa radem in nestire.

Noi doi avem si un plan pe care-l vom pune in aplicare cat de curand ... dorim s-o lansam pe piata pe Regina din Chiscau. Maine ma intalnesc cu cineva sa vad daca pot sa pun la punct toate detaliile ca sa incepem cu piata Decebal. (sper sa reusesc sa ajungem apoi la lumea buna, ceva gen piata Rogerius, piata Mare va deveni un fel de Eurovision). :))


Gata cu vorbaritul, imi "pregatesc terenul" ca sa merg sa dorm, pentru ca maine ma asteapta Raul cu perlele la interval. :))

Niciun comentariu: