duminică, 4 aprilie 2010

Naspa ...

Sa-mi fie cu iertare dar e de toata jena modul in care se fac mai nou slujbele.

Aseara tin sa anunt ca nu am fost la Inviere, ci mai degraba la cros. Spun asta pentru ca preotii ne fugareau la propriu in momentul inconjurarii bisericii. 

Eu & co. ne-am enervat si ne-am retras la conacul lui Hodisan. :))

Dupa aseara am ramas cu cateva vorbe:

1) "Cornelia, scuza-ma ca te intrerup!" (asta-i spuneam eu si Hodisan in momentul in care incepea sa ne povesteasca ceva)

2) Eu am legatura cu pitonii din Fughiu.

3) Iiiihhhaaaa ( ca calul)

4) Sunteti niste zdrente si hahalere ... voi cu Dan Voiculescu si toata Antena 1 (il imitam destul de des pe Becali)

5) in loc de lumanare data viitoare merg cu un neon, ca prea frig a fost pana a ajuns la noi lumina sfanta.

6) daca nu-mi iau neon data viitoare ... sigur am sa-mi iau o lumanare in forma de numar ... ma decid pana atunci care numar sa-l aleg.


p.s. Mi-a spus sora-mea ca eu pot sa fiu multumita ca preotii (de la biserica Sf. Andrei) au inconjurat de 3 ori biserica. La biserica albastra, preotul Nemes sau cum pana mea il cheama, s-a gandit ca o data e de ajuns ... ce sa mai inconjoare atata?!?! O data si bine! :))

Niciun comentariu: