miercuri, 9 decembrie 2009

Ne distram, ce mama naibii ...

Azi a fost una dintre cele mai obositoare zile petrecute la facultate. Am avut cursuri de la ora 8 pana la ora 20 (pauza de 2 ore). Ce sa facem sa treaca timpul mai repede? Ne apucam sa radem din orice prostie.

Incepem la primul curs, TCP. Profesoara destul de ok, dar eu cand sunt adormita, trebuie sa fac ceva ca sa-mi sara (in sus sau in jos :)) ) somnul, astfel ca am inceput sa rad cu o colega de orice. Radeam de proteza profesoarei, deoarece dentistul i-a pus mai multi dinti decat era cazul, iar din aceasta cauza, profesoara noastra statea cu gura precum Guta … ranjita!

In acele momente radeam chiar si daca-mi aratai un deget. La un moment dat, niste colege s-au dus sa-si duca la secretariat taloanele pentru decontarea abonamentului OTL. Emilia auzind ca se face smecheria asta, s-a dus si ea. In timp ce lipsea domnisoara, eu cu Andrada ne gandeam: ‚Emi nu pleaca de la secretariat pana nu-i dau astia bani, ea face scandal”, si apare Emi cu o mandrete de covrig in brate. Andra a intrebat-o imediat:


- Ti-a dat banii de abonament?

- Nu! De ce?

- Atunci de unde ai avut bani sa-ti cumperi covrig?

:))

Dupa faza asta am auzit prin sala cum ca stundentii cu media peste 9, primesc abonamente gratis. Am ramas socata cand am auzit, mai sa mor de ciuda, pentru ca mie mai imi trebuia foarte putin sa am media 9 ... cam un punct. :)) Am ratat eu aceasta mega-super-tetra oferta , dar mi-am imaginat o faza care am impartasit-o cu fetele:

Sa presupunem ca ma intalnesc cu una dintre profesoarele din anul I la secretariat, si o sa ma intrebe:


Cum ?!? Nu ai media 9???

O sa le raspund:

Nu! Si stiti de ce? Pentru ca ati fost prea scorpie si nu m-ati lasat sa copiez!

Asadar, tot legat de faza asta, am dedus faptul ca la abc-ul de langa facultate se da hrana gratis pentru studentii cu medii bune, astfel ca i-am propus Corneliei sa-i fac pe calculator o adeverinta care sa ateste faptul ca are o medie buna, si primeste haleala moca.

Luni se serveste pizza!!!! :))


Dupa TCP am avut Nutritie. Alta materie, alta distractie. Profesorul nu a venit, insa si-a facut aparitia in sala un inlocuitor, iar acesta mai curios din fire ne-a intrebat pe fiecare ce vrea sa faca dupa ce terminam facultatea. Majoritatea au spus ca vor "sa se faca" proprietari de pensiune, numai Andrada a spus (de fapt mi-a spus) ca vrea sa se faca regina. Da da!!! Sa aibe cine s-o scarpine pe spate in caz ca o mananca, sa i se faca vant (asta m-am oferit sa-i fac si eu, fara nicio pretentie :)) ), sa-i fie masate picioarele, etc.


Dupa Nutritie, am avut 4 ore de Economie, cea mai nasoala materie, avand in vedere si programul (de la 16 – 20). Am prezentat astazi la Economie un plan de afaceri, si trebuia sa lipim o harta pe tabla. Cornelia inspirata ca de obicei, a gasit solutia, neavand scoci, i-a cerut Emiliei o guma de mestecat. In acel moment Emi declara:

Woai, trebuia sa-mi spui mai devreme?!? Mai inainte am inghitit-o!”
:))


Va rog sa-mi iertati greselile gramaticale si de exprimare/ scriere, etc ... dar in momentul de fata vad monitorul dublu ... imi fug ochii din cauza oboselii si abia-i mai prind din urma. :))

Niciun comentariu: