luni, 7 decembrie 2009

In sfarsit ...

Eu si sora-mea suntem precum soarecele si pisica (uneori ... bine ... de cele mai multe ori), si odata cand ne certam crunt, m-am enervat fiindca ea m-a injurat si nervoasa cum eram, nu vroiam sa incep s-o injur pentru ca nu ma mai opream, drept urmare i-am spus ca-i infiata (asa-mi vin mie cateodata, niste idei de sta mata-n coada. Bineintele ca nu e adevarata faza cu infiatul). Va dati seama ca nu am lovit-o deloc cu vorba asta, dar de atunci mereu cand ne tachinam ii spun ca o s-o caut pe maica-sa pe Google, Hi5, Facebook, etc. I-am promis chiar ca la nunta ei voi face tot posibilul s-o aduc si pe ma`sa sa-si vada odrasla parasita, mireasa.

Ok ... toate astea au o legatura cu ce vreau sa va povestesc acum, ca doar nu ma apuc de nebuna sa scriu cum ma tachinez eu cu sora-mea.

Azi am mers de la facultate direct la magazin (faceam un control neanuntat ... al dracului sunt :)) ), si din plictiseala i-am propus maica-mii sa jucam carti. Cum eu daca nu sunt motivata iau totul in gluma, am propus sa jucam pe pariu.

Mami cu ideile ei crete a propus ca daca ea castiga sa sar intr-un picior in fata magazinului strigand cucurigu. Mare branza.
Ideea mea insa a fost geniala. Pedeapsa mea pentru maica-mea a fost urmatoarea: daca eu castig, cand ajungem acasa s-o tina de mana pe sora-mea si sa-i spuna urmatoarele, fara a schita niciun zambet:
"Stii Ioana, cand aveai trei luni te-am infiat!"

Bineinteles ca am castigat si maica-mea a trebuit sa se tina de pedeapsa, asadar ziua de azi a inceput monton, dar s-a terminat victorios pentru mine. Imaginati-va ce fata a avut sora-mea cand o aude pe mami spunandu-i asa ceva.

Stiu ca sunt sadica, dar daca nu sunt cu sora-mea, atunci cu cine? :))