joi, 10 decembrie 2009

Dragi parinti, fumez ...

Azi vorbeam cu maica-mea despre tigari si tot ce e legat de ele, si astfel mi-am amintit cum m-a prins ca fumez. M-am uitat in arhiva blogului si nu mi-a sarit in ochi niciun articol in care sa povestesc cum si-au dat seama ai mei ca fumez, asa ca o fac acum.

Eu m-am apucat de fumat in vara anului 2007. Nu am spus nimic despre noul meu viciu, dar dupa vreo doua luni m-am dat de gol, si bine am facut.

Am iesit in oras intr-o seara, si am ajuns acasa dimineata pe la ora 4, 5. Am intrat tiptil in casa de teama sa nu-mi trezesc familionul, dar teapa!!! Maica-mea nu dormea.
Unde stateam pe vremea aia aveam un hol ingrozitor de lung (pana ajungeam la interfon din camera mea, inceta sa mai sune :)) ). Vine maica-mea catre mine la usa, din sufragerie, ma adulmeca precum un catel o prada, si ma intreaba:

Ai fumat?

Ce sa-i raspund ca doar duhneam a tutun de la o posta ... eram fraiera sa-i spun ca "Nu mami ... nu am fumat", asa ca i-am raspuns sincer: "Da". Ma asteptam la o reactie din partea maica-mii, cat de mica, dar ea s-a intors si in drum spre sufragerie imi spune: "Si eu".
Am stat in pe coridor vreo 2, 3 minute nemiscata, deoarece m-a surprins reactia maica-mii.
M-am pus sa dorm, iar dimineata ce credeti?
Da da, ma intreaba tati ce tigari fumez ca sa stie ce sa-mi cumpere. :))

Dupa vreun an mi-am facut curajul sa-i spun maica-mii sa-mi cumpere un pachet de tigari cand vine acasa, si acum ma gandesc cu groaza ca va trebui sa si fumez de fata cu ei deoarece in curand e nunta surorii mele, si sincer nu ma vad facand naveta restaurant-afara toata noaptea (de aici deducem faptul ca nici acum, dupa 2 ani jumate nu am fumat niciodata de fata cu ei, chiar daca mi-au spus de multe ori sa fumez cu ei fara nicio grija. Decat sora-mea m-a vazut o data).

In concluzie, mi-am dat seama ca am niste parinti minunati, pentru ca mi-au respectat decizia (va dati seama ca mi-au expus toate pericolele care ma pasc datorita acestui viciu ... si-au indeplinit sarcina de parinti). Inclin sa cred ca ma inteleg deoarece si ei s-au apucat de fumat la aceasi varsta ca si mine.

Niciun comentariu: