duminică, 9 decembrie 2007

Se vede ca vin sarbatorile ...

Incepand cu luna decembrie, toata lumea parca intra intr-o panica profunda. La hypermarket-uri stai la cozi interminabile pana noaptea tarziu, chiar daca ai cumparat doar un suc.
Lumea se impinge, se inghesuie pentru a prinde asa zisele "oferte de sarbatori". Oferte pe naiba!!! Chiar credeti ca oricare firma isi permite sa faca o reducere, sa iasa ei in pierdere pentru noi cumparatorii? Imi pare rau ca va dezamagesc, dar trebuie sa va treziti la realitate. Ei bine, NIMENI nu face nimic pe gratis in lumea asta. Poate preturile scad in aceasta perioada a anului la unele produse, dar dupa sarbatori va trebui sa scoatem din buzunar mult mai multi bani pentru respectivul produs, deoarece firma producatoare trebuie sa-si scoata pierderea "suferita" in perioada sarbatorilor.
Am scris acest articol pentru ca am fost asalatata de multe persoane care ma "obligau" sa cumpar un anume produs, doar pentru ca "E LA PROMOTIE". Inca un motiv pentru care mi-a dat prin cap sa scriu acest articol a fost ... si-anume ca ... M-AM SATURAT SA STAU LA COZI, ore intregi, sa ii simt pe toti cum imi sufla in ceafa in timp ce ma uit pe rafturi, etc ...

Niciun comentariu: