vineri, 22 august 2008

Excursie la Suncuius ...

Azi am venit dintr-o excursie belea de la Suncuius. Am fost cu cortul (!?!) lucru care nu m-a incantat foarte mult la inceput, avand in vedere ca nu am avut parte de o toaleta si de un dus, dar ne-am descurcat.

Important este ca ne-am distrat dincolo de refuz, chiar daca am stat numai doua zile.

De la dans pana la stat de paza (eu fiind "inarmata" cu o furculita si cu o paleta de intors cartofii --> eram foarte fioroasa) am facut multe.

Dupa o noapte lunga de stat de paza, pe la ora 05:30 m-a apucat somnu`, drept urmare m-am dus sa dorm (in primul cort care l-am nimerit). Pe la 07:30 m-am trezit, am stat putin pe afara si am admirat natura (foarte frumos peisaj), iar apoi s-au trezit toti pe rand. Deoarece am dormit foarte intortocheata in acele doua ore, m-a durut spatele foarte tare, astfel ca am rugat-o pe o prietena sa-mi faca masaj. Admir placerea ei de a-mi face pe plac, si repede s-a urcat pe mine si a inceput masajul. Pe moment m-a anesteziat, deoarece n-am simit durerea dupa un timp (... de masaj brutal!!!). Dupa cateva ore m-a apucat durerea de spate si mai intens, astfel ca ultima noapte am dormit in masina (foarte comoda bancheta are Daraban).

Mai multe am sa scriu intr-un post urmator (probabil), deoarece acum nu-mi amintesc foarte multe faze (dau vina pe oboseala, dar stiu ca nu-i aia de vina), dar voi aduna informatii si am sa le trec in "fisa p(r)ostului".

Un comentariu:

CornelB - AmFostAcolo.ro spunea...

Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre calatorii si excursii IN ROMANIA. Am vazut lucruri interesante, pentru care as vrea sa mentionez blogul pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, vacantelor, www.AmFostAcolo.ro, in sectiunea "Blog Vacanta", la rubrica "Excursii in Romania". Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [-@-] amfostacolo.ro.