joi, 7 august 2008

Perle din liceu ...

Deja m-a apucat nostalgia anilor de liceu, si drept urmare m-am apucat sa citesc perle de-ale elevilor, si de-ale profesorilor, de ce nu!?!

Dupa ce mi-am "tarat" creieru` prin aberatii, mi-am amintit si eu doua perle scoase la ora de matematica si inca una de la romana.

Incepem in ordine alfabetica:

Matematica

  1. semnul lui + e -.
  2. avem trei matrici. doua sunt nule si a treia e 0.

Romana (perla spusa de mine)

" [ ... ] Fomila " (in loc de Flamanzila, personajul lui Creanga din "Povestea lui Harap-Alb").


Daca ati stii voi cu cata grija am comentat la bac aceasta opera, stand mereu cu teama sa nu scriu Fomila in loc de Flamanzila.

Bine ca a trecut!!! Adevarul e ca m-a bufnit rasul cand am vazut ca la subiectul nr III am basmul.

Niciun comentariu: