joi, 28 februarie 2008

Crisu-nghite tot ...

Venim de la scoala eu cu colega mea ... sa-i zicem Flavia.
Toate bune si la locul lor, pana ajungem la semaforul de pe podul Decebal. Cum "draga" mea colega nu are niciodata timp, nu numai sa astepte la semafor, ci in general, zice hotarat: "TRECEM!".
Si trecem, ce naiba sa facem. Si cum alergam noi ca doua gazele pe sosea, ajungem pe partea cealalta. Colega mea cred ca uitase sa "puna frana", si iata etapele intamplarii:

1) vad ca prin minune ca-i zboara telefonul din buzunar.
2) se izbeste de pamant (telefonul - pentru cei care se prind mai greu).
3) se dezmembreaza (tot telefonul ... doar nu colega).
4) ii pica bateria in Cris.

De la punctul 5 inainte se rade in hohote.
Frumoasa intamplare ... frumoasa zi de scoala.

Ce putem invata din ziua de azi?

1) trebuie sa traversezi cand si unde trebuie.
2) risti sa-ti pice un lucru in Cris.
3) risti sa pici chiar tu in Cris.

2 comentarii:

MariusD spunea...

Cum sa cada bateria in cris? Dar cand ma gandesc mai bine ce colege nebune am ,ma pot astepta la orice =))

July spunea...

Marius ... a picat cu multa grija :))