luni, 18 februarie 2008

Kosovo si ungurii din Romania ...

"Kosovo si-a castigat independenta."
"Romania impotriva."


Astea sunt titlurile de baza in problemele politice din ultimele doua zile. Parerea mea, este ca in tara asta se intampla o mare porcarie. Acum pentru ca cei din Kosovo au reusit sa-si castige "teritoriul", o sa vedem cum se vor "scula" si ungurii din Romania in speranta ca vor reusi acelasi lucru in tara noastra.

Sfatul meu pentru unguri: stati dracului la voi in Ungaria ca nu va duce nimeni dorul in Romania; tara asta poate fi corupta si fara unguri in ea, etc.

Ce m-a deranjat cel mai mult a fost faptul ca in Cluj, stundentii maghiari au inceput "artificiile", iar cand unul dintre ei a fost rugat de o jurnalista sa-i acorde un interviu, idiotu`, pe limba ROMANA ii spune: "Eu nu mai vorbesc romana!". Daca nu vorbesti romana, handicapatule, de ce dracului ai venit in Romania la facultate? Raspuns: pentru ca voi, ungurii, sunteti destul de inapoiati mintal (din majoritatea punctelor de vedere).

Cu acest articol nu am vrut sa-mi supar prietenii de nationalitate maghiara, unii dintre ei fiind muuuulllttt mai normali si mai "verticali" decat mai multi romani la un loc, iar ei stiu parerea mea despre "fratii" lor :)) ... dar ma scoate din sarite cand vad cati idioti ne ocupa tara, respirand oxigenul nostru aiurea.

Niciun comentariu: