joi, 28 februarie 2008

Unde se duce tabla ...

Azi dimineata, ajung la scoala, totul parea foarte ok.
Ma gandeam ca va fi o zi obisnuita de scoala (cu putine zambete prin ora, etc) ... dar am ajuns la "minunatele" 3 ore de matematica.
Profesoara are o obsesie pentru creta (cred). Cum gaseste la vreo clasa creta moale, cu care se scrie usor si bine pe tabla, pac o palmeaza.

Azi am avut noi parte de astfel de creta, si bineinteles doamna profesoara si-a luat "rezerva". Cum este o adevarata doamna (se poate glumi cu ea, etc) ne-a zis: "Va fur creta in fata voastra", la care un coleg mai "pognit" cum imi place sa-i zic, care are mereu replica pentru orice, spune calm si "fara treaba": "Da` luati si tabla".
Bineinteles ca ne-am pus toti pe un ras "tu(r)bat" (colegii stiu de ce am pus "r" in paranteza), iar in timpul orei mai auzeai (de la mine cateodata) un ras infundat.
In pauza de tigara, am iesit afara cu gasca de "afumatori" si am inceput sa facem fel de fel de scenarii. Ba ca trage profa tabla dupa ea, ba ca o duce-n carca.

Ajungem in fata clasei, si inainte de a se suna ne intreaba un profesor de chimie:
profesoru`: "Clasa 12 A sunteti?"
noi: "Da"
profesoru`: "Aveti matematica acum?"
noi: "Da"
Intrebare: l-o fi rugat profa de mate s-o ajute sa duca tabla din clasa?
Ramane de vazut.
Important este ca ne-am distrat pana la refuz.

Niciun comentariu: