marți, 12 februarie 2008

Usi noi ca naiba ...

Dupa "lunga" vacanta dintre semestre, ajung la scoala si mare mi-a fost mirarea cand am vazut ce-am vazut (scuzati repetitia). Prima data am crezut ca am intrat in baie din greseala, dar apoi m-am trezit si mi-am dat seama ca-i prea mare incaperea pentru o baie.
Va intrebati cum de am ajuns la concluzia ca parca-s in wc? Simplu!!! Priviti pozele de mai jos si va lamuriti singuri.







Minunatele usi din termopan pe care le-au pus in vacanta parca sunt usi de wc. Cu geam sus ca sa-ti ofere intimitate mai mult sau mai putin, etc.
Faza misto e ca nici macar nu se poate deschide usa larg, pentru ca se loveste de lambriu. Priviti poza de mai jos.



Dupa ce m-am obisnuit cu usile de buda (scuzati exprimarea) alta "bomba"-mi pica-n cap. Avem camere (ascunse?!) pe coridor, ca sa ne pazeasca pe noi sau pe profesori (inca nu am inteles). Dovada?!? Poza de mai jos.



Cam atat cu dragul meu liceu si ii multumesc lui Dan (fotografu`) pentru poze.

Niciun comentariu: