marți, 1 aprilie 2008

"M-au prins ..."

Azi fiind 1 Aprilie, colegii mei se plictiseau de mama focului la scoala, probabil le era si ciuda ca eu stau acasa (azi toata ziua avem info, si eu cum dau bacu` din biologie stau acasa martea sa-mi termin atestatu`) si s-au gandit sa-mi faca o farsa.

Ma suna disperata o colega si-mi zice ca o sa vina pana la mine sa semnez ceva pentru diploma, etc. Prima data nu m-am prins deoarece se putea intampla asa ceva. Naiba stie. Apoi o sun si ii zic (razand ce-i drept) ca mai bine merg eu la scoala (oricum trebuia sa-mi recuperez azi certificatul de nastere) sa "semnez".

Cand am intrat in clasa toti cu gura pana la urechi, convinsi de faptul ca "m-au prins", dar TEAPA!!! Nu ati reusit.

Oricum a fost o incercare tare (ne)reusita si haioasa, asa de 1 Aprilie.

Niciun comentariu: