sâmbătă, 27 decembrie 2008

Aoleu ... se apropie ...

sesiunea ... ce altceva sa se apropie? Sfarsitul??? No way ... mai avem de trait, stati linistiti :)).

Mi-e groaza sa ma apuc iar de invatat dupa o pauza de multe luni (de la bac), dar daca-i musai cu placere.
Glumesc la faza "cu placere", bineinteles. Chiar nu am niciun chef sa ma apuc de invatat, dar cand ma gandesc ca in 05.01.2009 dau colocviul la Economie, ca in 15.01.2009 incepe sesiunea ... si cand imi amintesc cat am de invatat la T.C.A., biofizica, biochimie, economie, microbiliologie, ma apuca frisoanele.

Stiti faza urmatoare:

Ma uit la luna, luna-i pe cer.
Ma uit la stele, stelele-s pe cer.
Ma uit la tine ... mai bine ma uit iar la luna.


Cam asa fac eu:

Ma uit la luna, luna-i pe cer.
Ma uit la stele, stelele-s pe cer.
Ma uit la cursuri ... mai bine ma uit iar la luna.


Offf ... sunt sigura ca de aia imi este groaza de sesiune pentru ca este prima, si mai sunt sigura (sau cel putin asa-mi place sa cred) ca o sa ma descurc bine la examene.
Acum da-o dracului ca nu-s batuta-n cap si totusi mai invat si eu ca sa mananca si gura noastra. :))

Niciun comentariu: