sâmbătă, 27 decembrie 2008

Versuri --> Ana-Maria - 3 secunde ...

Fiecare alearga-n felul lui mereu dupa ceva;
Nu conteaza cate ai in viata, mereu vrei altceva;
Parintii pleaca peste mari si tari, sa faca bani;
Degeaba se intorc bogati,copii sunt prea mari.


Stai ... 3 secunde in viata ta;
Aminteste-ti cum erai ...
Cand puteai visa.


Am uitat cum e sa-ti fie mila de un cersetor;
Ne gandim ca niciodata nu vom fi in locul lor;
Am uitat de mult tot ce-i frumos ...
Am uitat sa mai iubim ...
Existam dar nu traim ...
Ne grabim, sa murim.


Stai ... 3 secunde in viata ta;
Mai stii ce-ti doreai candva;
Cand murea o stea;


Stai... 3 secunde in viata ta;
Aminteste-ti cum erai;
Cand puteai vïsa.


Cu melodia "3 secunde" pusa-n surdina in playlist pe repeat imi indrept pasii spre patul care ma asteapta infrigurat ... si care-mi va adaposti somnul pentru urmatoarele 10-12 ore (stiu ca dorm mult, dar profit acum cat sunt in vacanta, ca apoi incepe facultatea si iar voi dormi cate 4-5 ore / noapte).

Asadar si prin urmare ... noapte buna si ne bloggar`im mai tarziu.

p.s.: in seara asta m-am indragostit de melodia a carei versuri le-am postat mai sus, si a carei videoclip l-am postat mai jos. :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cine a compus aceasta melodie,dar e o melodie superba!O felicit din toata inima pe Ana Maria,caci cu ajutorul ei aceasta melodie a putut ajunge si in adancul inimi noastre!

July spunea...

Ai dreptate!!! E foarte frumoasa melodia, si vocea ei se potriveste de minune.