miercuri, 31 decembrie 2008

Bilant - 2008 ...

Acum fac un "review" asupra anului 2008. Ce-am realizat eu in acest an? Pai hai sa vad:

- am trecut clasa a 12-a (doooohhh ...)
- am luat bacalaureatul (cel mai nabadaios din toti anii cred)
- am intrat la facultatea la care (in mare parte) am vrut (as fi vrut eu la teatru ... eh` ... c`est la vie)
- mi-am deschis un magazin
- am mai preluat inca doua magazine pe firma mea
- am implinit 19 ani [ :)) ]
- mi-am gasit adevaratii prieteni (i-am gasit de vreo 2, 3 ani, dar abia acum s-a inchegat cum trebuie relatia)
- mi-am gasit fericirea
- mi s-a implinit visul, si anume 'se marita sora-mea'.

Nu-mi mai vin multe-n cap acum, pentru ca ma gandesc daca o sa ajunga bautura care am cumparat-o pentru diseara, avand in vedere ca o data pe an e REVELIONUL.

Aaaaaaaa ... da ... uitasem ceva:
- am implinit un an de cand ma blogger`esc.

Niciun comentariu: