marți, 16 decembrie 2008

Security la varsta a 3-a ...

La Banc Post (din cartierul Decebal, Oradea) au un "paznic" de "nadejde".
Am scris-o intr-un ton cat se poate de ironic, pentru ca tataia ala care se ocupa cu "securizarea" bancii este un hodorog de vreo 60-65 de ani
- care-si pierde basinile-n hizmene
- care nu vrea nici in ruptul capului sa stea acasa si sa se bucure de pensie
- care ocupa un loc de munca al unui tanar care mai mult ca sigur ca ar fi fericit sa-i ocupe postul.

Mosul este "inarmat" cu un spray paralizant (pistolul nu l-am vazut, probabil nici nu i-au dat pentru ca nu-l mai tin puterile sa-l ridice).

Si am mai vazut in multe locuri posturi ocupate de batrani, care in loc sa aibe grija de nepoti, ei stau la munca si-si distrug sanatatea (care de altfel nu stiu cat mai au din ea).

E pacat pentru ca in ziua de azi se pune accent pe batrani, in sensul ca li se da o sansa in plus la locul de munca, in loc sa angajeze tineri (intr-o oarecare masura si parte, avand in vedere ca numai eu am vazut vreo 7-8 cazuri).

Mai am o dilema, care ma dispera de-a dreptul. Toate companiile, la angajare iti cer experiente. De unde mama dracului sa ai experienta daca tu acum esti iesit din bancile facultatii (liceului in alte cazuri) si esti "proaspat" in problemele teoretice.

Si cred ca tocmai mi-am raspuns la intrebare. De aia se angajeaza batranetu` pentru ca au vechimie (milenii unii).

2 comentarii:

Anonim spunea...

*practice

Raspunsul la intrebarea ta nu e in totalitate complet posibil chiar incorect in unele cazuri. Il angajeaza pe dansul pentru ca el isi permite sa mearga la servici pentru cei 500 ron pentru ca mai are si o pensie. Una peste alta, isi mai permite saracul sa traiasca.

E multe de discutat pe tema asta si dar nu e timp :)

Cheers !

July spunea...

Sunt de acord si cu tine. Din pacate m-am "izbit" de un caz asemanator, in care un tanar nu vrea sa se angajeze oriunde, si in niciun caz cu un salar de 500 ron, chiar daca el impreuna cu familia lui nu au ce sa manance (la propriu) au cateva procese pe cap, sunt datori vanduti, etc.
Insa imi sustin ideea din post si am scris ca tinerii nu sunt acceptati in slujbe datorita lipsei de experinta. Cunosc multe cazuri. Si de altfel crede-ma ca multi isi doresc sa lucreze chiar si pt 500 ron in plus.

Pana la urma sunt bani luati ... nu dati.