sâmbătă, 13 decembrie 2008

Pa si noapte buna ...

E ora 02:00, iar pleoapele mele incep sa "curga"-n jos (ca doar n-or curge-n sus ... logic), somnul simt cum ma cuprinde si tinde sa ma tarasca in pat, dar eu ma pun impotriva vointei sale, deoarece doresc sa termin de scris acest post.

Azi am avut o zi foarte faina.

- m-am trezit la 14:30.
- am facut un dus.
- m-am trezit de tot.
- am scris pe blog.
- la 17:00 m-am dus la un suc.
- la 19:30 am ajuns acasa.
- la 20:30 am iesit afara.
- la 21:30 am ajuns acasa
- la 21:31 (exagerez) am inceput sa scriu iar pe blog.
- la 22:30 am iesit iar afara.
- la 23:45 (si cateva secunde) am ajuns acasa.
- la 00:00 vorbeam la tel si un minut mai tarziu am inceput sa scriu iar pe blog.
- e ora 02:03 si eu inca scriu pe blog.

Incarcat program am avut azi ... dar abia acum imi dau seama ca am facut acelasi lucru in repetate randuri.

In fine ... trecem peste (prietenii stiu de ce).

Azi am profitat din plin de blog ... l-am abuzat la propriu si la figurat, profitand de altfel de timpul liber care l-am avut in aceasta zi minunata, care se incheie imediat pentru mine.

Asadar si prin urmare ... noapte buna mie si voua ... e ORA COLGATE!!!

Niciun comentariu: