sâmbătă, 24 ianuarie 2009

2 din 6 ...

Nu ... nu ma joc de-a loto ... ci atatea examene am sustinut pana acum.

La economie am sustinut examenul oral ... si am luat (doar [ X( ]) 8. (prietenii stiu de ce ma crizez cand spun "doar").
La biochimie ... o sa am restanta mai mult ca sigur. Am fost impartiti in doua clase eu nimerind intr-o clasa in care am avut parte de 4 supraveghetoare (ale dracului de agere in priviri) si n-am putut sa "miscam" nimic ... si cum pentru mine chimia a fost mereu o limba straina (intotdeauna am sustinut ca in liceu am facut 4 limbi straine: engleza, franceza, chimie si fizica) sincer numai pe copiat m-am bazat. Am stat ca nebuna 4 ore cu ale mele cursuri in brate inainte de ziua examenului ... si n-am priceput nimic. C`est la vie.
Bine-mi spune maica-mea: "Nu e student ala care n-are o restanta cel putin." ... mami ... una imi ajunge :)).

Niciun comentariu: