sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Ana Maria Georgescu ...

Cu totii o stim pe fetita care ne incanta cu vocea ei acum cativa ani, cantand melodia "Ochii tai" (eram fanul no. 1).

Recent am descoperit ca acea fetita (vorba vine) s-a transformat intr-o femeie in toata regula, care scrie intr-un fel aparte pe blog`ul sau. Un amic mi-a spus de blog`ul ei acum vreo saptamana si stateam pana dimineata in zilele ce-au trecut pentru a-i citi toate post`urile.

Imi place foarte mult cum scrie. Va recomand cu mare drag sa-i citit blogul.

Blog Ana Maria Georgescu. (click)


p.s. (1) Melodia "3 secunde" (click pentru a viziona videoclipul) este cea mai true (precum ar spune un emo kid ... hai ca-s rea deja [ :)) ] )

p.s. (2) Am observat ca si ea are un post cu "Interviu cu Dumnezeu" de Octavian Paler.

p.s. (3) < ma enerveaza si pe mine cate "p.s."`uri am pus deja > Pe blog-ul ei am ascultat prima oara melodia "Scrisoare catre Fat Frumos" - Vama.



Niciun comentariu: