vineri, 16 ianuarie 2009

Inceputul "sfarsitului" ...

Mda ... saptamana asta mi-am scos din "cufar" memoria si am pus-o la treaba foarte serios. Am sustinut 4 colocvii si culmea la toate m-am descurcat.

Incep cronologic:

Luni - economie - nota 8
Marti - biochimie - nota nu conteaza pentru examen
- microbiologie - nota nu conteaza pentru examen (dar am stiut din plin, ca doar am invatat)
Joi - biofizica si agrometeorologie - nota 10 (de aceasta materie mi-a fost cel mai groaza pentru ca cei din anii mai mari ne-au spus sa avem grija la materia asta pentru ca profesoarele nu sunt chiar indulgente)

Astfel am unda verde spre sesiunea, promovand colocviile ... sa vad cum ma descurc la examene, pentru ca in fond si la urma urmei acolo-i spilu`.

Examenele imi sunt programate astfel (aviz celor de la IMAPA anul I)

19.01 - Economie - sala 406 - ora 9 (fiecare grupa din ora in ora) - examen oral
22.01 - Biochimie - sala festiva - ora 12 - examen scris
29.01 - Microbiologie - sala 110 - ora 14 - examen scris
04.02 - T.C.A. - sala 110 - ora 10 - examen scris
09.02 - Biofizica si agrometeorologie - sala festiva - ora 9 - examen scris
12.02 - Matematica - nu stiu sala si nici ora - examen scris

Asadar si prin urmare, am sa scriu mai rar pe blog in urmatoarea perioada, pana termin cu sesiunea, pentru ca sincer, imi doresc sa nu am nicio restanta ( imi doresc prea multe cred [ :)) ] )

Niciun comentariu: