vineri, 30 ianuarie 2009

Mda ...

Mare-i plictiseala ... de o vreme incoace nu prea mai am multe de facut, in sensul ca de cluburi m-am plictisit, de iesit la suc, de mers la biliard, bowling ...

Azi am facut placinta (americana) cu cartofi, sub aspra observatie a bucatarului sef Hodisan. Prima data cand am facut asa ceva ... si cat de cat au iesit ok. Am ajuns la concluzia asta pentru ca nu mai am niciuna. Si cum un eveniment atat de important s-a petrecut azi in bucataria casei mele, mi-am invitat "satra" la o placinta. Hodis si-a petrecut jumatate din zi cu mine in bucatarie, Adina a ajuns si ea, iar la final a sosit clanul Lupse feat. Dara [ :)) ].

Mda ... interesant mod de a scapa de plictiseala ... gatitul.


Am dat pe spate trei examene, mai am inca atatea. Scorul e foarte bun pana acum deoarece le-am promovat pe toate. Imi faceam eu griji la biochimie, dar am primit nota (5 doamne ajuta). Ana a luat si ea 5 la biochimie, si vrea sa mearga la marire. Eu sincer nu ma duc. Daca era o materie la care chiar stiam ceva, da ... ok ... ma duceam pentru ca as fi considerat ca merit mai mult, dar asa ... cand stiu ca habar nu am chimie de doi lei, prefer sa stau pe fundul meu si sa ma bucur de 5-ul luat. (e si o vorba: "nemultumitului i se ia darul"). De ultimul examen nici nu se pune problema sa nu-l iau. Am avut la microbiologie ... floare la ureche [ :)) ]. Am invatat, am mers la examen, am scris ce-am stiut, m-am consultat cu altii ce n-am stiut, am iesit din sala, am plecat acasa si toate bune si frumoase.

In concluzie noi sa fim sanatosi ( ca boala vine ).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bafta in continuare la examene daca nu ai terminat cu ele.

July spunea...

Mai am inca 3. Merci la fel.