luni, 5 ianuarie 2009

Pana mea ...

Mda ... pana mea, ca ma duc la facultate degeaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prima zi de facultate dupa vacanta de iarna ... mergem noi frumos sa ne scolim, ajungem in sala, asteptam profesorul ... profesorul nu vine. Mergem la o cafea sa ne trezim ... la ora 10 pasii ne indrumau spre aula pentru a participa la seminarul de engleza ... vin colegele si ne anunta: "Plecati acasa!"

Aceasta a fost o schita. Acum dau detalii ... nu te ambala :)).

Dupa o vacanta superba ... obisnuita cu programul din ultimele saptamani (ma culcam noaptea tarziu ... spre dimineata ... ma trezeam la ore tarzii in seara) am reusit sa adorm abia la ora 6 dimineata. La 7 fara un sfert imi suna alarma telefonului, semn ca trebuie sa ma trezesc si sa-mi deplasez hoitu` pe la faculta. Ma spal, ma imbrac, ma incalt, merg cu sora-mea cu taxiul, ajung la faculta pe la 8 si 20 (apropo ... cum sa faci un drum de 7-8 min intr-o jumatate de ora :| cu taxiul, si sa platesti si 18 lei), stam ce stam dar profesorul nu-si face aparitia (probabil nu s-a trezit nici acum din betia de la revelion). Mergem la o cafea, pentru doua ore pentru ca de la 10 aveam seminar de engleza. Ajungem la 10 in sala si vin doua colege sa ne anunte ca punem pleca acasa, si ca au vorbit cu profesoara de engleza, iar aceasta le-a instiintat ca examenul va lua o alta forma, si anume nu vom da examen scris cum era stabilit la inceput, ci vom face un referat (in engleza, logic) despre o pensiune, iar acesta va fi notat precum examenul.

Am plecat de la faculta cu gandul de a ajunge acasa si de a recupera somnul (dulce) pe care l-am ratacit azi noapte. Wrrrroooonnnnggggg!!! Eu cu Ana ne-am dus la Viteazu` (liceul nostru drag) si am inceput sa vizitam ce apucam.

Am fost prima data bineinteles la Adina (prietenii stiu de ce [ :)) ] ), apoi ne-am dus la fosta noastra diriginta, am stat de povesti vreo 40 de minute, a venit pauza ... ne-am intalnit cu domnul Bacos care se lua iar (si din nou) de elevii care fumeaza ... am mers iar si am stat in pauza mare cu Adina ... am mai stat la o tigara cu Ana si am ajuns in sfarsit acasa.

Cred ca ma pun sa dorm ... dar slabe sanse pentru ca am baut o cafea si acum incepe sa-si faca efectul.

Asadar si prin urmare ... FACULTATE???? COME ON ...

Niciun comentariu: