sâmbătă, 22 martie 2008

Am fost in Manas ...

Aseara am avut parte de "senzatii tari".

Am hotarat impreuna cu o prietena sa mergem in oras. Incetu` cu incetu` ne-am adunat.
Am mers la un suc (initial doar de atat era vorba) in Vandana, fiind aproape pentru toti. Am stat acolo vreo doua ore, dar in momentul in care am auzit "Drumurile noastre", si alte melodii pe care taica-meu le asculta cu drag, dar eu parca inclin spre alte genuri, ne-am hotarat s-o "stergem".

Unde sa mergem? Unde sa mergem? Ne-am intrebat. Pana la urma se iveste o ocazie sa mergem in Manas.

Nu am mai fost acolo in viata mea. Am intrebat ce gen de muzica se pune acolo, si mi s-a raspuns "manele, dar si house". Ciudata combinatie.

Cu manelele nu am nimic, ascult doar cateva din an in an, dar cand aud de "dusmanii mei", "banii mei", "copilasii mei", parca imi sta ceva in gat. Nici dupa house nu ma dau in vant, dar prefer sa ascult o melodie house, decat sa-l ascult pe ranjitu` ala de Guta (de maimuta) jelindu-si averea pierduta la barbut.

Bun. Am strambat putin din nas, dar ne-am dus. Am ajuns in "vestitul" Manas. E un "local" (de fapt nu-l poti numi local) intre Stefan si Episcopie. Mai precis, e o "cosmelie" deschisa intr-o fosta benzinarie.

De la intrare "duhnea" a manele printre geamurile termopan.

Intram!!!

Prima data am sa va descriu "localul".
- o camera de vreo 100 mp. (poate mai putin)
- luminite pe tavan (instalate cu scopul de a scoate in evidenta hainele "stralucitoare" ale clientilor).
- pe pereti boxe (din alea mici, ca la vechea combina audio).
- un bar (cat o chiuveta).
- cateva canapele (imitatie de piele, doar nu credeati altceva) si tabureti.
- o "scena" improvizata (pe care isi desfasura "artistul" "spectacolul").

Cred ca ajunge.

Acum voi scrie impresiile lasate de acest "local".
- "artistu`" avea voce, de ce sa nu recunosc (pacat ca si-o strica intr-o astfel de incapere, cantand toate porcariile - avere, copil, bani, gagica si nu in ultimul rand dusmani).
- in timp ce "gagiu`" (adica cantaretu`) isi pregatea repertoriul, o aud pe o "tanti" care urla din ambii plamani, cum "i-a dat azi varu-sau masina, un harb de Dacie, sa i-o conduca (masina, caci despre ea este vorba), dar ea a refuzat pentru ca era sigura ca va face accident cu o astfel de masina (probabil ea isi plimba hoitu` doar prin tiruri, sau prin masinile luxoase ale "iubitilor" agatati care de pe unde apuca).
- ospatara (caci una singura era --> adevaru-i ca la cat e de mare localul si un pusti de 5 ani s-ar descurca cu comenzile) era pierduta prin Univers; cum comandai ceva, cum trebuia sa si platesti (asta n-am mai patit-o pana acum, cu toate ca am umblat in destule cluburi; comanzi, si la sfarsit, cand vrei sa pleci platesti toata consumatia; aici nu).

In concluzie, ce sa mai, un lucru e sigur: nu mai calc in bodega aia cate zile mai am.

Un comentariu:

Unknown spunea...

:))
Imi place despre experienta ta.
Vandana style baby. All the way...
Doar ca estem mai stilati ompic.