miercuri, 19 martie 2008

Ce pana mea au toti cu noi !?! ...

Pentru inceput, tin sa anunt ca sunt la profilul mate-info intensiv info (nu ca ma laud, nici nu-i motiv de lauda, dar are [sau nu] legatura cu ce voi scrie mai departe).

La proba E de la bacalaureat, avem de ales intre informatica, biologie, chimie, fizica, geografie. (numai din astea cred).

Buuuunnn ... toate bune si frumoase pana acum. Dar, nu inteleg din ce motiv, unii profesori se cam baga in treaba asta.

Am de dat doar doua exemple:

1) Cand profesoara de informatica ne-a sugerat intr-un mod destul de "mascat" sa dam bacu` din info, mie care vreau si-l dau fara doar si poate din biologie mi s-a parut ca o spune pe un ton destul de "amenintator".

Adica? Foarte simplu! Din modul in care ne-a spus treaba asta, trebuie sa fi batut in cap sa nu-ti dai seama ca o spune cu subinteles.


2) Cand si directorul mai ca te "obliga" sa alegi informatica in locul biologiei pentru proba E, deja cam "pute" treaba.

Hai sa spun ca pe directorul il inteleg intr-un fel, ca doreste ca toti de la profilul meu sa dea bacalaureatul din informatica, deoarece ar fi o jignire pentru scoala ca din singura clasa de mate-info sa dea toti la biologie . Asta ar "dauna" (cica) intr-un oarecare mod "imaginii" scolii.

Sincer??? MA DOARE-N BASCA de ce cred altii!!! Si domnu` director are un - (minus) mare si tare pentru ceea ce face.
Cum pana mea sa-ti "ameninti" elevii ca: "Ai grija!!! Toti cati au dat la bio bacu` pana acum au picat, pe cand cei de la info toti l-au luat!".

Sincer (ma repet, stiu dar am "intrat in priza"), atat eu cat si celalalte persoane cu care am discutat despre problema asta am ajuns la concluzia ca TREABA ASTA PUTE!!!

Cunosc (direct sau indirect) unele persoane din anii trecuti, care au terminat la acelasi minunat liceu ca si mine, care au dat bacu` din info, dar ei nu stiau ca calculatorul (cacofonie intentionat pusa) mai poate fi folosit si in alte scopuri in afara de Messenger , Winamp, Paint si Solitare.
Si ciudat!!! Toti au luat note mai mari de 8.5 la aceasta proba.

In orice caz, foarte interesant.

Mi-as dori din toata inima sa dau la medicina (dar din unele probleme cred ca o sa cam pice pe locul doi aceasta optiune, dar inca ma tenteaza), iar la intalnirea de 10 ani sa ma intrebe diriginta: "Ce meserie ai?", iar eu sa-i raspund: "MEDIC!!!", atunci 100% as rasuci cutitu` in rana catorva persoane, asa ... numai de ciuda!

Ati dat o palma la cacat prin comportamentu` vostru, dragi profesori.

Un comentariu:

Vaida Dan spunea...

Hai np. Tu da bacu din ce vrei. Nu te poate obliga nimeni. Si nici n-o s-o faca. Nu se risca.