vineri, 28 martie 2008

"Maitreyi" ...



Am fost acum doua zile sa vad (pentru a doua oara) piesa "Maitreyi" dupa Mircea Eliade in regia lui Chris Simion, jucata de actorii Teatrului de Stat Oradea, trupa Iosif Vulcan.
Fiind foarte pasionata de teatru, am urmarit cu multa placere piesa, actorii fiind dupa parerea mea printre primii din tara (fara nicio exagerare si cu o totala lipsa de modestie declar acest lucru).

Prima data cand am fost, s-a jucat cu publicul pe scena, pentru (probabil) a ajuta publicul sa relationeze mult mai bine cu piesa. Toate locurile au fost ocupate, iar la final actorii au primit "ce au meritat", si anume, multe aplauze.

A doua oara cand am fost nu am mai avut norocul sa fiu prezenta pe scena impreuna cu actorii, deoarece numarul publicului doritor sa vada aceasta piesa a fost mult mai mare decat permitea "sala" improvizata. Astfel, piesa a putut fi vizionata de un numar mai mare de spectatori, iar la final aplauzele au fost considerabil mai "zgomotoase".

Bineinteles ca au existat si "uscaturi", ca in oricare padure; o tampita, altcumva nu pot sa-i spun, s-a ridicat in timpul piesei, s-a dus pe marginea salii si vorbea la telefon fara nicio treaba. Asta dovedeste lipsa celor 7 ani de acasa (mai mult ca sigur a fost data de la 6 ani la gradinita), si lipsa de respect fata de actori, si chiar fata de noi, publicul.

Dupa cum am spus mai sus, dupa parerea mea, sunt printre cei mai buni actori din Romania, si chiar merita sa mergeti sa vedeti piesele pe care le pun in scena.

Sunt o echipa de tineri profesionisti care dau tot ce au mai bun pentru a incanta publicul.


Distributia:

Mihaela Gherdan (Maitreyi)
Richard Balint (Allan)
Petre Ghimbasan (Narendra Sen)
Elvira Platon Rambu (Srimati Devi Sen)
Renata Rambu (Chabu)
Serban Borda (Mantu)
Lucia Rogoz (Lilu)
Sorin ionescu (Harold)
Ciprian Ciuciu (Lucien)
Adela Lazar (Servitoarea)
Alexandru Rois (un indian)



Sursa.

Niciun comentariu: