marți, 18 martie 2008

Gm-uri ...

Ce-am primit iar:

"Va multumesc inca o data tuturor celor care mi-au trimis masss-uri. Datorita voua am trecut prin multe clipe minunate cum ar fi:

1. Am citit de 170 de ori ca va fi sters contul meu de pe yahoo.
2. Am cam 30.000 de ani de ghinion in fata mea si am murit deja de 864 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe.
3. Sunt blestemat/a sa nu gasesc adevarata dragoste pt ca nu am dat restart la calculator, nu m-am dat de 3 ori peste cap si nu am apasat shift de 99 de ori ... si mama a murit cam de 5483 ori."

Cam asa e. Tare sacaietoare sunt gm-urile astea ... cand ti-e lumea mai draga si ai de lucru la calculator, pac GM, cu tot felul de aberatii.

p.s. : mai urasc si asa ceva:

Si imi mai permit un "p.s." ca doar e blogu` meu :)) --> am mai scris un articol mai demult despre alte gm-uri inteligente --> click aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu inteleg persoanele care inghit si p urma si digera f bn aceste GM-uri. Unele dintre ele is cer asa zise "scuze, dar si eu l-am primit"(dak u la-i primit crezi k p mine ma interesaza)/:) In fiecare zi knd ma intorc d la sc si incerc sa imi fac si eu loc printre cei d p mess,nici macar nu vad bn lista k imi apar brusc n mii d mesagele(ex:somnik pufos la toata lumea...)ora 23.00.
Am o pers f importanta in lista mea care in fiecare seara ne doreste mai bn spus se baga in seama cu aceste gm-uri d nb.
?Intrebare? dak eu doresc noapte buna intregi Românii ar trebui sa trimit gm-uri aprox 21 milioane d romanii?(dar spre norocul meu nu toata lumea are internet:))