marți, 4 martie 2008

El (i)e ala care d(u)oarme ...

In data de 20 feb. am fost in sala festiva a "dragului" nostru Colegiu Tehnic Mihai Viteazul, deoarece in amintirea Sf. Valentin trecut de o saptamana (atunci), catedra de limba si literatura romana de la liceul mentionat mai sus, din Oradea (sef catedra, prof. Adela Bradea- profesoara mea de romana) a organizat, o ora de lectura in cadrul proiectului „Cercul de lectura”, derulat de Asociatia Nationala a Profesorilor de Romana (A.N.P.Ro) din Cluj-Napoca, cu sprijinul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, in parteneriat cu Teatrul de Stat din Oradea. (sursa).

Mie imi place foarte mult teatrul, dar unii colegi de-ai mei s-au aratat foarte plictisiti de prestatia actorilor oradeni, astfel ca, dragul meu coleg Vaida Dan (si Florin), s-a facut comod, si puteti observa ce a rezultat, in poza urmatoare:



Era obosit saracu`... stim noi de la ce ...

Sa-i fac reclama gratuita pentru bloagele lui, ca are nevoie:

www.personal.softrelated.com
www.softrelated.com
www.softinquiry.com

Niciun comentariu: