marți, 10 februarie 2009

Aproape gata ...

Daaaaaaaaaa ... aproape am terminat cu prima sesiune (sper ca si cu bine). Mai am joi un examen si vacanta scrie pe fata mea.

Am observat o chestie in aceasta perioada de examene; nu se compara deloc cu examenul de bacalaureat, in sensul ca la bac eram foarte stresata ca daca pic un examen am incurcat-o, pe cand in sesiune n-am fost in halul ala. Adica ma gandeam ca daca pic un examen, nu e nicio problema ... il dau in toamna; orice student are restante (nu ma refer la toci) si in fond si la urma urmei, n-o sa fiu eu prima care pica un examen, nici ultima, asa ca acest gand ma consola. Insa la bac altfel statea treaba; daca nu-l luai aveai multe de pierdut, incepand de la un loc la facultatea dorita pana la pierderea increderii in sine. (ultima parte e valabila pentru cei care mai "detin" asa ceva).

Asadar joi am ultimul examen, joi aflu rezultatele celorlalte examene ... joi va fi o zi mare.

Ieri am avut examen (doamne cat de des am folosit cuvantul "examen" in post-ul asta) la Biofizica si agrometeorologie. A fost relativ ok, singurul element care mi-a stat in coasta (ca sa nu spun altundeva) a fost profesoara de curs a materiei respective. Frateeeeeeee ... se tura doamna mai ceva ca un motor.

Ne-a asezat in banci, ne-a pus sa ne dam jos gecile si sa le punem pe catedra iar noi, studenti destepti am pus toate gecile, posetele ... toate catrafusele in dreptul scaunului unde urma sa se aseze scorpia. Din fericire in sala se mai afla si profesoara noastra de seminar, care ne-a ajutat cat de cat, in sensul ca incerca sa se tina tare pe pozitii, dar in sala se auzeau soapte cu raspusurile intrebarilor de pe foaia de examen. A fost ok, avand in vedere ca cei din anii mai mari ne-au spus ca la materia asta 80% dintre ei au picat in prima sesiune, acum sa vedem si rezultatele.

In concluzie ... profa de curs a facut militarie curata cu noi.

Niciun comentariu: