luni, 16 februarie 2009

Ne place ...

Stau in secret si nu ascult pe nimeni.

Stau in randul meu, incurcand un mare gol ...

Gol ce are sa se ascunda ...

In acelasi secret in care ma gasesc si eu.

Vom si colegi ... si totodata rivali,

Impartind acelasi gol care,

Chiar daca e infinit n-are loc pentru noi,

Doua personalitati puternice, crunte, doritoare de putere.

Suntem doi oameni care trec intr-o lume noua ...

Lume care ne cuprinde incet, usor, lin ...

Si totodata brusc, brutal, dureros.


Dar ne place!!!

Ne aminteste de salbaticia cotidiana.

Ne aminteste de copilarie, de adolescenta, de tot ce tine de mine ... de tine.

Totul e legat de noi ... de mine si de tine.


Dar ne place!!!

Iti poti imagina cum doua personalitati diferite

Se complecteaza formand un intreg.

Din doua cuvinte: eu si tu ...

Am format unul singur: noi.


Dar ne place!!!


Ne place atat de mult incat am hotarat sa convietuim,

Sa nu ne saturam unul de celalalt niciodata ...

Sa nu ma lasi, sa nu te las,

Sa fim mereu noi in golul nostru inteles doar de mintile noastre,

Minti care ne apartin si le manipulam cum vrem ...

Eu pe a ta, tu pe a mea.


Si inca ne place!!!

Ne place sa gandim, sa ne surprindem ...

Sa facem totul impreuna ... dar sa nu uitam

Golul dintre noi e departe si poate fi apropiat de mine ... de tine ... de noi.

Am reusit sa ne aducem unul langa celalalt ... n-a fost foarte greu.

Durerea acum incepe ... ne nastem ... traim ... murim,

Dar nu in ultimul rand zambim ...

Si ne place din ce in ce mai mult!!!

Un comentariu:

Hadella spunea...

bravissimo,sa scrii in continuare,ai talent:)