duminică, 15 februarie 2009

Hidisel I si II ...

In ultimele doua seri am fost in Hidisel sa profitam de zapada, cat mai avem.
Vineri seara am fost cu Hodisan & co. iar aseara tot clanul (lui Papuc).

Cu ce m-am ales dupa astea doua seri petrecute acolo???

1. cu vanatai imense pe picioare
2. cu febra musculara
3. cu doua pahare baute cu vin fiert
4. cu sania (aproape) rupta
5. cu o distractie pe cinste
6. cu multe poze facute

Dupa ce-am venit aseara din Hidisel ne-am dus intr-un barulet de cartier, din Nufarul, numit Anaconda. Am jucat acolo Darts, ne-am incalzit, ne-am stors apa din haine si am mers acasa.

Acesta a fost doar inceputul, deoarece planuim ca saptamana viitoare sa mergem la Arieseni doua zile, sa continuam distractie intr-un mod si mai generos.

Va urma ...

Niciun comentariu: