marți, 10 februarie 2009

Ii urasc ...

M-a intrebat o prietena care sunt persoanele de la televizor, cunoscute, pe care le urasc din fundul sufletului. Si i-am raspuns:

1. Cristian Brancu
2. Mihai Morar
3. Mircea Stoian
4. Serban Huidu
5. Simona Senzual

Ma si justific.

1. Cristian Brancu - nu-mi place de el pentru ca pur si simplu mi se pare un om prefacut, care se crede in stare sa critice pe toata lumea.

2. Mihai Morar - ma uit la emisiunea lui, dar el nu-mi place deloc; mi se pare o persoana flegmatica.

3. Mircea Stoian - pe el chiar il urasc din toata inima; in primul rand e un produs OTV (sa-mi fie cu iertare dar cel mai mult il stiu de prin scandalurile gen Elodia), in al doilea rand nu-i vad locul in emisiunea lui Capatos; se baga precum chilotii-n fund in toate discutiile, se crede interesant, se crede o persoana importanta care poate schimba lumea; de fapt si de drept e un limbric parvenit care leaga cuvintele doar cu ata si dex-ul in mana. (si sa nu uit, e si un actor ratat si frustrat care ii critica pe actorii buni si tineri, iesind la iveala raca ce nu-l lasa noaptea sa doarma)

4.Serban Huidu - se vrea el mare vedeta, dar n-are niciun merit pentru ceea ce l-a facut celebru.

5. Simona Senzual - eeeeeee ... e pur si simplu deplasata rau din peisajul autohton.

Lista mea ar mai continua ... dar ma rezum doar la ei.

Niciun comentariu: