vineri, 6 februarie 2009

Misiune ...

Azi am avut cateva misiuni de indeplinit pentru ca se intoarce sora-mea acasa.
Mi-a lasat maica-mea lege sa fac curatenie si sa spal vasele (urasc sa fac aceste doua lucruri); si eu ca o fiica ascultatoare ce sunt am dus la bun sfarsit misiunile.
Ofer si bonus. Daca tot am intrat in priza in halul asta, mi-am propus sa fac si mancare. Astfel am decongelat un pui, si imediat ma duc sa fac o supa a la July si o friptura cu cartofi asa cum numai eu stiu sa fac. [ :)) ]. Iar ca desert trag o portie de clatite (specialitatea mea).

p.s.: cand eram mica stiam un cantecel care incepea asa:
Are mama o fetita ... harnicuta foc.
Eh` ... ma mai apuca si pe mine lucrurile astea casnice, dar din fericire (pentru mine), ma apuca destul de rar.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Gatitul incepe sa devina o arta pierduta ... fetitele moderne nu mai practica chestia asta. eu iti recomand sa continui ;)
Poti gasi satisfactii neasteptate :)